2009. február 24., kedd

APPEL

Török-Zselenszky Tamás

Appel!

Ha szarról,
ha húgyról szól, is
szentté tud lenni egy mondat…
csak légy költő;
csak nyiss ablakot
a hason fekve zokogó világra!

lásd, felülök én is
a rügyekkel együtt!
Ahogy föl-le tódul a
benső, lelki váz,
a mágikus, narancssárgáslilás pára
most is megválaszt mindarra,
amire Mihály fiát
általában választani lehet.

Tintával lövöm be magam,
s megcsalt szemeimen
átcsöppentem a világ ecetét!
Elvágódom, kaparok,
s felettem a lovak összeszagolnak.
Buta templomok a nők.
Gyalázásukért versengve hagyjuk,
hogy meggyalázzanak!
Javoll, herr lageraltester!
Már az első nő k..va volt,
s az első férfi k..rafi!!
Csak én nem tudom kívül tenni,
akit bepólyált a lelkem!…
Mert bennem már
örökké él az
akit megszerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése