2009. február 24., kedd

CSAK ÚGY VAGYOK

Török-Zselenszky Tamás

Csak úgy vagyok

Felülről fújó szél vagyok,
fakadó rügynek dúdolok,
jégfelszínt vízzé nyaldosok.
Felülről fújó szél vagyok.

Vagyok, hogy láthass szebb időt,
hogyha a szenny-vár összedőlt.
Úgy mint a vihar csend előtt…
vagyok, hogy láthass szebb időt.

Csupán csak teljes szél vagyok.
Semmi ellen sem harcolok.
Saját eszembe sem jutok.
Csupán csak teljes szél vagyok.

A teremtett földön úgy megyek,
mindent egyenlőn illetek.
Az lelkem nyugalmától remeg…
a teremtett földön úgy megyek.

A gonosz utál, a jó szeret.
Zenét hintek, s a szép színek
szivárványához sok vizet.
A gonosz utál, a jó szeret.

Megmutatom csak, mint vagyok.
Változik mind, ki felfogott.
Van, hogy ölelni, ölni fog.
Megmutatom csak, mint vagyok.

Az, aki megértett, szeret,
s okosság önzése helyett
nem agy, de szív lakója lett.
Az, aki megértett, szeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése